Здравословни проблеми,лечение,превенция > Здравни заведения,специалисти и здравна политика

Доволни ли сте от вашия личен лекар?

(1/7) > >>

Fiore:
Какво е отношението на вашия личен лекар,когато го потърсите при проблем?Доволни ли сте?Дава ли ви направления при нужда?И считате ли,че здравната система има нужда от лични лекари?

Hristo Hristov:
В началото преди години бях страшно доволен от личния си лекър. Много рядко лекуваше с антибиотици само в краен случай и си даваше направления като никой друг. Обаче в един момент не знам какво му стана взе доста често да липсва от работа или да закъснява за работа и някак си отношението му стана с една идея по различно. Имам чувството, че се ояде на пари и взе да не му пука, а може и да е друга причината знам ли... Жалко.. беше найстина добър.

Като гледам на къде вървят нещата ми се ще да не плащам здравни осигуровки и тези пари да ги събирам в бурканбанк и като се наложи да се ходи на частно  ;D

Fiore:
За сега съм доволна.Той не лекува.Рядко да предпише нещо.Обикновено ме пита дали сама ще се оправям или да дава направление.Аз от своя страна гледам да не дърпам направления,ако мога да си платя,защото знам че има хорица които влачат по сто болести и нямат стотинка.Така че гледам да съм точна и коректна.Дано не ми се налага да ходя за сериозни неща.
Преди няколко години имах друг лекар, който за десет години не ми беше пуснал едни кръвни изследвания.Наложи се в един момент да отида за напавление и той ми отказа.Бих му шута.10 години е точил здравната каса всеки месец като ми е писал фалшиви прегледи и изследвания и накрая при нужда да се прави на ударен.

А ти защо просто не го смениш.Може да попаднеш на читав лекар.

allegrialis:
Имам личен лекар, но никога не съм се възползвала от "услугите" му. Грубо казано, но мисля, че като посредници между пациент и специалист са излишни. Така мисля аз. Но, дядо ми, който е на 70 години е доволен от така функциониращата здравна система. Когато имам нужда директно отивам при специалист и си плащам прегледа. От една година имам здравна застраховка и преди месец ползвах безплатен преглед - при специалист, без направление - бързо, без да чакам на опашки и слушам за болежките на лели и баби - просто предишният ден се обадих на посочен телефон в застрахователната ми карта. А проблемът ми не беше сериозен, и честно казано исках да "видя" как функционира услугата.

Klara:
Личния лекар никога не е бил нито личен, нито лекар. Това са администратори.Занимават се единствено с документация и далавери.
Личния лекар си намира няколко специалиста например кардиолог,невролог и гинеколог.Като отидеш за направление,ако имаш късмет ти дава,но с уговорката да отидеш при неговия човек.След това си делкат паричките от здравната каса  :) Да не споменавам,че редовно са ухажвани от фармацевтичните фирми да пробутват точно определено лекарство разбира се срещу процент.А за това,че потребителската такса я прибират под масата да не споменавам.За нея нито касова бележка,нито нищо.От лабораториите също прибират процент за всеки изпратен пациент. Хубав бизнес нали :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия